Sledování pohybu uživatelů na vašich webech

Vaše webové stránky jsou tváří vaší značky – přichází přes ně většina potenciálních zákazníků. Pomocí automatizace marketingu můžete nejen zjistit, kdo na ně chodí, ale v reálném čase sledovat chování návštěvníků. A to ne na úrovni obecných čísel, ale na úrovni konkrétních uživatelů.
Sledování návštěvníků vašich stránek vám pomůže odhalit, kdo jsou a maximálně vytěžit prostředky investované do svého webu. S automatizací marketingu můžete jít daleko nad rámec tradičních webových statistik a odpovídat na otázky jako:

Kdo navštěvuje mé webové stránky?

Zjistěte, kteří uživatelé či firmy přichází na vaše stránky ještě dříve, než vás zkontaktují.

Co hledají?

Identifikujte stránky a obsah, které návštěvníci prohlížejí – to vše v reálném čase a na úrovni konkrétních jmen.
Měřte typy obsahu a témata, která poskytují největší přínos a optimalizujte je na základě těchto poznatků.
Sdílejte získané informace se svými obchodníky a dejte jim lepší přehled o tom, jak začít (a pokračovat) dialog se zákazníkem.