Bodujte a hodnoťte své leady!

Lead Scoring je nejmodernější metoda, která vám dává zcela nový úhel pohledu na své zákazníky a jejich nákupní chování. Jedná se o postup, kdy sledujete a bodujete pohyb na svých stránkách, kanály, přes které přicházejí návštěvníci, obsah, který čtou a akce, které provádějí. To vše na úrovni KONKRÉTNÍCH UŽIVATELŮ, nikoli obecných čísel.

Přitom každá interakce je bodově hodnocena – metriku hodnocení i počtu bodů za jednotlivou akci si samozřejmě stanovujete sami. Výsledkem je pak seznam konkrétních uživatelů s konkrétním počtem bodů. Čím vyšší skóre, tím „žhavější“ lead je a tím je i vyšší pravděpodobnost, že uskuteční obchod.

Strategií Lead Scoringu je celá řada a typicky se jedná např. o hodnocení na základě navštíveného obsahu, kanálu, přes který návštěvník přišel, jeho kupní síly či frekvence návštěv.

Vzájemnou kombinací těchto proměnných vytvoříte neuvěřitelně přesnou metriku, na základě které budete moci neustále vyhodnocovat své zákazníky a jejich potenciál. Jinými slovy vstoupíte do světa marketingu budoucnosti.

Tyto strategie jsou mimořádně účinné právě v kombinaci s nástroji pro marketingovou automatizaci, které v sobě obsahují jak databázi vašich kontaktů, tak i potřebné měřící a analytické metriky.