Ušetřete čas i peníze s využitím automatizačních pravidel!

Mějte pod kontrolou celý životní cyklus zákazníků či jejich nákupní proces!

Možnost vytváření nejrůznějších automatizačních pravidel je základní přidanou hodnotou a stěžejní vlastností všech systémů pro automatizaci marketingu. Jak již název napovídá, automatická pravidla vám umožní automatizovat klíčové procesy a úkoly, které jsou rozhodující pro úspěch kampaní, jsou předem definovatelné, ale je pracné je řídit ručně.

Automatizační pravidla: Akce -> Reakce -> Výsledek!

V podstatě se jedná o princip, kdy vybrané akce na straně uživatele vyvolají na straně systému předem definovanou reakci. Přičemž vzájemné kombinace akcí, reakcí a podmínek zahrnují celý životní cyklus zákazníka, naplánovanou strategii kampaní či průběh nákupního procesu.

Typicky se jedná situace jako: „Když někdo navštíví tuto stránku, zařadí se do tohoto seznamu, odešleme se mu tento e-mail, dá se zpráva obchodníkovi atd.“, nebo „Když uživatel otevře tento e-mail a rozklikne tento odkaz, přidá se mu tento tag, zvýší se mu skóre, zobrazí se mu speciální microsite či dynamický banner…“.

Stejně tak se dají automatizovat akce spojené s vyplněním formulářů, opuštěním nákupních košíků, přijetí objednávek a mnoho dalších.

Společným jmenovatelem je úspora času a bezstarostnost; podobné akce prostě není možné řídit ručně, zvlášť pokud se týkají databází s tisíci adres nebo průběžných kampaní.

Automatizace pravidel extrémně zvyšuje účinnost kampaní!

Automatizace marketingu vám dává nástroje k rychlému a snadnému nastavení strategií kampaní, které fungují zcela samostatně na základě vámi definovaných pravidel. Od zasílání jednoduchých zpráv až po vysoce sofistikované kampaně s automatizovanými úkony, které jsou spuštěny neustále, v reálném čase, 24/7, dokud neřeknete „Stop“.

S automatizovanými pravidly můžete:

Nastavit kampaně, které poskytují uživatelům relevantní obsah na základě jejich pozice v konverzním trychtýři.

Libovolně segmentovat uživatele dle definovaných atributů, exportovat údaje o nich obchodníkům či jim zasílat speciální nabídky.

Být v trvalém kontaktu s potenciálními zákazníky prostřednictvím Lead Nurturing kampanní – zasíláním zprávy v předem definovaném intervalu na základě obsahu, který je pro ně zajímavý a provázet je až do okamžiku objednávky.

Použitím spouštěcích mechanismů účinně reagovat na konkrétní akce. Například zasíláním uvítacích e-mailů, připomenutím nedokončené objednávky nebo zasláním případové studie po vyplnění formuláře.

Použít „if-then“ logiku k přizpůsobení dalších zpráv, které budou přesně odpovídat potřebám každého potenciálního zákazníka na základě jeho předchozích akcí.

Dramaticky snížit náklady na pracovní sílu tím, že své kampaně vytvoříte pouze jednou a necháte je automaticky běžet podle vašich nastavených pokynů.

Přeorientovat významnou část svého úsilí na jiné marketingové kanály a získat více času na analýzu výsledků a průběžnou optimalizaci.

…a mnohem více!