CRM a integrace

Dobrý marketing je jen první část rovnice; druhou částí je efektivní prodej. A k tomu je třeba propojit data z kampaní s daty o vašich zákaznících.
Systémy pro automatizaci marketingu nabízejí integraci s předními systémy CRM daleko nad rámec pouhého propojení dat. Obsahují totiž vlastní CRM moduly, v nichž můžete evidovat veškeré prodeje či sdílet data o svých zákaznících v reálném čase.
Marketingové týmy tak mohou nejen sledovat a spravovat data, ale sladit své pracovní postupy a měřit výsledky na každém kroku – celou cestu od prvního kontaktu až po uzavření obchodu.

Zvýšení efektivity prodeje

Automatizace marketingu dává vašemu prodejnímu týmu nový vhled na potenciální zákazníky a zároveň nástroje pro efektivní komunikaci. Díky tomu mohou vaši obchodníci jedním kliknutím odesílat newslettery či SMS přímo v rozhraní systému – aniž by ho museli opustit.